Szponzorált tartalom
Professionalseo s.r.o
Tegyük fel, hogy adott egy honlap, melyet Ön arra használ, hogy azon keresztül értékesítsen termékeket vagy éppen szolgáltatásokat. Google ads. Ekkor fontos lesz az, hogy ezzel a honlappal minél több ember találkozzon, minél több embernek legyen tudomása arról, hogy ez az oldal egyáltalán létezik. A megfizethető keresőoptimalizálás sokkal több ember számára tudja elvinni annak a hírét, hogy az Ön oldala létezik. Hogy miképpen? Ez a megfizethető keresőoptimalizálás egyik érdekessége. A hagyományos marketinges stratégia arra épít, hogy az oldal hírét szétkürtölje a nagyvilágban, hogy aztán az ember már csak tudat alatt is begépelje azt a címet, amit korábban látott. Ezzel szemben az optimalizálás indirekt módszert használ, és úgy vonzz be egyre több embert.
Ennek az a módszere, hogy egy cég, aki keresőoptimalizálással foglalkozik, a megbízó oldalát bizonyos keresőszavakra előkelő helyre juttatja a Google keresési oldalán – akár már az első oldalra! Ez pedig azt fogja eredményezni, hogy a megfizethető keresőoptimalizálás sokkal több egyéni látogatót fog átkatapultálni a megbízó oldalára, mivel sokan látják már ott az adott oldal linkjét a keresési sorban. Így működik a keresőoptimalizálás.